Täidetud hakklihakorvid muffinivormis

Ma olen tükk aega mõelnud, et ma ei suuda rohkem midagi uut ja huvitavat hakklihast välja mõelda, mis sobiks LCHF odava toitumisega Siis aga nägin ma Tasty videot ja muidugi pidin ma kohe järgi proovima. Maitseaineid olen vähendanud, kuna mul neid lihtsalt ei olnud. Samas sool-pipar ongi absoluutselt klassikaline. Mulle isiklikult ürdimaitseained väga  ei meeldi, aga siia peaksid need sobima küll. Samuti metallist muffinivormi asemel on mul silikonvormid, mis on väiksemad ja seetõttu võib valmiv kogus varieeruda.
Neid on hea suuremas koguses ette teha. Hoiustada siis õhukindlalt karbis või sügavkülmas. Hea võtta ja kiirelt soojendada. Lisaks on neid ka mugav tööle/kooli lõunasöögiks kaasa võtta. Ja mis kõige parem- munasegu sisse võib ju lisaks panna ükskõik mida.
Kõrvale olen teinud erinevaid asju. Nt cole slaw, brokoli või lillkapsa putru või ka lihtsalt maitsevõiga söönud.

Ettevalmistusaeg: 10-15 min
 Valmimisaeg: 30 min
Kogus: 12-16

Hakkliha-muna muffinid täidisega

500g hakkliha
1 sibul
4 muna
50-100g juustu
soola, pipart, eelistatud ürdisegu
paprikat, singikuubikuid, spinatit, seeni vms


Haki sibul võimalikult peeneks. Sega kokku hakklihaga, lisa üks muna ja maitseained. Sega korralikuks tihkeks seguks.
Jaga hakkliha muffinivormide vahel ära. Säti hakkliha nii, et kaetud oleks muffiniaugu põhi ja küljed. Sisu peaks olema tühi.



Klopi ülejäänud munad segamini. Maitsesta ka see segu soola ja pipraga, soovi korral mõnda ürdisegu ka. Kalla tekkinud hakklihakorvid 3/4 osas munaseguga täis. Hulka võib veel soovi korralt panna peenikeseks lõigutud paprikat, sinki või spinatit. Mis aga parasjagu külmkapis üle on või mille järgi isutab.
Pilt 2
Peale raputa riivjuustu. Küpseta 190C juures 30 minutit. Enne söömist lase jahtuda.