Burgerisalat

Keegi Hesburgeri burgerisalatit on proovinud? 90% salatilehti ja siis muu kraam, mida saaks tinglikult burgeriks ehk lugeda.
Aga kodune versioon on imemaitsev. Eriti just seepärast, et igaüks saab retsepti vastavalt maitsele muuta. Ei maitse burgeri sees marineeritud kurk? Aga pane värsket. Jalapenod on liiga vürtsikad? Aga neid polegi vaja! Liiga vähe vürtsi? Kotleti asemel kebabi.
Mulle isiklikult meeldib just nimelt see versioon. Kusjuures on see salat kokku pandav ka Rimi või Maksimarkeri salatiletis (vahel on neil jalapenod täitsa olemas), ainult et kotletid peab mujalt kaasa võtma ja hiljem salatile lisama. Ja muidugi kastmed ka.
Ma toon brände üsna vähe nimeliselt välja. Aga Santa Maria tacokaste on minu jaoks ülimaitsev ning sinna ei ole lisatud suhkurt. Seega minu jaoks ainuõige valik.
Pilt on vähe kehvake, kuna ma kiiruga valasin selle lõunakarbist taldrikule. Igatahes korralik lõuna tuli sellest. Ja peaks rämpstoiduisu tuure ka vähemaks võtma.
Kogus: ühele
Valmimisaeg: 5-10 minuti

Krehvtine burgerisalat

2 väikest kotleti
5 kirsstomatit
Peotäis hakitud hiina kapsast või jääsalatit
1 suurem marineeritud kurk
Veerand punast sibulat
30-50 g riivitud juustu
1 tk marineeritud jalapenot
2 sl Santa Maria tacokastet
3 sl majoneesi

Lõika kotletid suupärasteks tükkideks. Haki hiina kapsas/jääsalat ribadeks. Lõika tomatid neljaks. Viiluta marineeritud kurk, punane sibul ja jalapenod. Lisa juust.
Sega kõik omavahel läbi. Vala peale tacokaste ning majonees.