Päevamenüü: 18. jaanuar

Vaat kui korralik päevamenüü mul tänaseks pakkuda on :)
Endiselt on mul kolmapäevadel väga varajane ärkamine (noh, enamuse jaoks enne kella 6 on ikkagi vara). Katsun teisipäeva õhtuti viimase söögiaja teha enne kella 4-5, et hommikuks natukenegi kõht tühjaks läheks. Ma olen proovinud ka ainult rasvakohvi juua ja tööle midagi kaasa hammustamiseks võtta, aga üldjuhul pole üldse teada, kas ma lõunapidamiseks aega saan.
Ps! Pildid on täna natukene kehva kvaliteediga. See on see, kui päevavalguses ei saa pilti teha.

Hommik möödus rasvakohviga, lisaks  üks ilus suur avokaado ning juustu-muna salat paprikaga. Midagi sooja on üsna raske nii vara süüa. 

Õhtusöögi jaoks olin ma eelmine päev juba salati valmis teinud. Klassikaline ilma sibulata kapsa-kurgi cole slaw ning värskelt praetud poolteist peekonilõiku, mõnusalt soolane ja piprane.