Päevamenüü: 16. märts

Aeg on igakuiseks päevamenüüks.
Seekord ma tahaks näidata, mida ma oma tööpäevadel söön. Töötan veerand kohaga, päev algab 10st ja lõppeb 18st. Tihtipeale tulen ma linna tööle otse maalt (linnas elan ühikas) ning buss jõuab 9 läbi. Hommikul kell pool 8 on isu vaid rohelise tee järele, seega ostan sellistel hommikutel Rimist endale süüa kaasa ja lähen varem tööle kohale. Mul on kaasas ka pisike topsike kookosrasvaga

Tüüpiline salatibaari hommikusöök koosneb mul neljast munapoolikust, mitmest viilust lõhes, oliividest ja feta juustust. Kindlasti lisan ka kõrvitsaseemneid ja kreeka pähkleid. Vahel paar marineeritud kurgiviilu ka. Kastet ei pane, need on seal suhkrused ja annavad mõttetut lisakaalu.
Kasutan seda pisemat anumat ning minul saab kõht alla 2 euro täis. 


Lõuna on mul nii ja naa. Tavaliselt lähen kell 14 lõunale ja sel ajal on mul veel kõht täis. Siis lähen lähedalasuvale sõbrannale külla või lähen ostan kuskilt kohvi ja jalutan.
Päriselt läheb mul kõht tühjaks aga 16-17 vahel, kus ma söön kas 2tl kookosrasva või segan hoolikalt tee sisse. Siiski on palju teesid, kus kookosrasv maitseb kohutavalt ning teisalt teisi, kus seda maitset üldse ei tunne.


Õhtul jõuan ma koju 18.30-19.00 vahel. Tavaliselt ma söön eelmise päeva ülejääke. Ma ikka üritan oma söögitegemised niimoodi arvestada. Ja seekord siis tegin ma eelmine päev lillkapsapõhja. . Hea on võtta valmis põhi ning peale pitsa teha. Siin on praelihatükid, paprika, hapukurk ja kõvasti juustu.