Miniburgerid

Võib-olla mõned on juba märganud, et see kuu ma jagan põhiliselt suupistete retsepte. Lihtsalt märtsi langeb väga palju sünnipäevi (sh  minu ja selle blogi oma ka) ning see aasta ka mitmed muud pühad. Seega olen ma pidanud mitu korda mõistatama, kuidas neid ilma petupäevata tähistada. Ma valetan, kui ma ütlen, et olen 100% rajal püsinud, aga seis on parem, kui võiks karta.

Minu meelest miniburgerid on väga armsad snäkid peolauale. Kiirvariandis võib lihapalle muidugi poest osta, siis pole pikka askeldamist. Isetehtute eeliseks on aga alati maitsestamisvabadus.
Tomati ja kurgi vahele võib panna ka viilu küpsetatud peekonit. Hapukurk vali kas kodutehtud, turu oma või poest mõni väikese süsivesikukogusega (ikka alla 5g/100g kohta).

Ampseri järgi on  süsivesikuid
tomatis u 3,3g/100g kohta
lehtsalatis 1g/100g kohta


Kogus: 30 tk
Valmimisaeg: u 30 min 

Saiata miniburgerid

30 tk lihapalle
150g juustu
3-5 tk hapukurki
säbruliste lehtedega salatit
15 tk kirsstomateid

Lõika kirsstomatit pooleks, viiluta hapukurgid ja lõika juustuviilud. Tiku otsa lähevad need järgnevas järjestuses: tomat, kurk, lehtsalatijupp, juust ja lihapall.
Säti kandikule nii, kuidas silmale ilus on.