Mandlipaneeringuga kananagitsad

Mina olen ausalt puudust tundnud paneeringuga lihast.. Kuna mul seisavad kapis pikemalt aega pakk mandleid, mida niisama isu süüa ei ole, siis mõtlesin, et proovin. Kartus, et magus maitse jääb juurde, oli asjatu. Küll aga peab pannil ohtralt õli või rasvainet olema, et see põhja ei kõrbeks. Ma kasutasin searasva ja oliivi-rapsiõli segu, nii et need kataks nagitsad umbes poolest saadik. Kui mitu portsu teha, siis peab vahepeal õli juurde panema või isegi vahetama. Ma usun, et fritüüris oleks tegelikult kõige kergem neid valmistada.
Dipikastmega väga mõnus krõmpsutada


Kogus: u 4-5tk
Ettevalmistusaeg: 10-15 min
Valmimisaeg: 5-7 min

Kananagitsad

1 kanafilee
1 muna
peotäis mandleid (u 50g)
paar sl riivitud juustu
soola, pipart
suuremas koguses rasvainet

Kõigepeal purusta mandlid kas köögikombainis või saumiksriga. Pole vaja päris jahulaadseks, võivad ka sellised jämedamad jääda. Purustatud mandlid maitsesta soola ja pipraga, sega hoolega juurde juust.
Klopi muna. Tambi kanafilee haambriga veidi õhemaks (u 1 cm) ja lõika parajad viilud. Jäta need mõneks minutiks munasegusse, kuni pannil rasv kuumeneb. Rasva peab olema ikka parajalt, et mandlikate kõrbema ei läheks.
Veereta kanafilee mandlipurus, kuni on ühtlaselt kaetud. Tõsta rasva. Kuumus ei tohi olla liiga kõrge, pigem seal keskmise ja kõige kuumema vahepeal. Prae ühelt ja teiselt poolt kokku umbes 5 minutit, olenevalt filee paksusest.