Kilupallid hapukurgiga

Kilu on üks hirmus hea kala, eriti musta leiva ja munaga. Vastupandamatu kooslus, vähemalt minu jaoks.Must leib on mul üldse alati üks nõrkus olnud ja selle välja jätmine menüüst oli üsna kurb. Niisiis oli mul seisma jäänud karp kilusid ja nagu ikka, leidus mul toorjuustu. Väike netis tuhnimine tõi mulle ühe hea retsepti, aga ma lisasin veel juurde hapukurki, see annab väheke värskema ja krõmpsuma maitse. Proovitud ka heeringaga (suitsumaitseline) ja sobis ka hästi.


Kogus:10tk
Valmimisaeg: kuni tund

Vaja läheb:

50 g vürtsikilu fileed
50g toasooja toorjuustu
1 keedumuna
1 pisike hapukurk või pool suuremat
Veeretamiseks: hakitud peterselli või seesamiseemneid

Haki kõik pisikesteks tükkideks ja sega toorjuustuga. Vaata, et saaks tihke mass. Pane pooleks tunnis külmkappi tahenema. Seejärel vormi pisikesed pallid ja veereta neid valitud katte sees. Ongi valmis söömiseks. :)