Päevamenüü: 5. juuli

Suvi ei ole arvutis istumiseks ja seega on minu postitamine jällegi auklik olnud. Maal on palju-palju tegemist. Ja mis kõige parem, see sügis on mul enda varu suvikõrvitsat ja lillakapsast, nii et arvata on ,et sealt rindelt on palju häid lihtsaid retsepte oodata.

Aga rääkides siis päevamenüüst. Kuna energiakulu on õues tööd tehes ja liikudes suurem, siis olen ma kolme eine peale päevas üle läinud.
Hommikuks muidugi paar peekoniviilu ning poolpehmed keedumunad, mida ma võiks soola ja pipraga lõpmatuseni süüa. Nii-nii hea!

Lõuna otsustasin ma seekord teha kiire külmsupi, mis sobib ka hommikusöögiks, muide. Redised on aias juba parajad ja muud kraami leidus ka parasjagu külmkapis.

Õhtust ei õnnestunudki täiel määral pilti teha, aga puhkuse perioodil on grill-liha meil üle päeva või siis paar korda nädalas ikka. Tervele seltskonnale siis. Kõrvale klassikaline tomati-kurgi-tilli-hapukoore salat.

'