Lihtsad muna-peekoni muffinid

Tihtipeale kõige paremad toidud on ülimalt lihtsad. Ei ole vaja mingeid peeni tehnilisi oskusi, kalleid maitseaineid või erijahusid. Kõige õigem toit on lihtne ja kodune.
LCHF retseptide seas liigub ringi väga erinevaid omletuffini ja muna peekonis retsepte. Suuremas osas olen ma nad kõik ka ära katsetanud. See siin on jäänud aga minu lemmikuks. Midagi ei ole puudu ega üle. Ausalt öeldes on tegu nii lihtsa roaga, et mõnes mõttes oli veider üldsegi retsepti kirja panna. Super võimalus teha valims mitme päeva hommikusöök korraga.
Mina olen üle läinud silikonist muffinivormidele. Muffineid mahub ahju palju rohkem ning puhastada on ka palju lihtsam. Pealegi jäävad nad alati ilusa kujuga.
Kogus: 8tk
Ettevalistusaeg: 10-15 min
Valmimisaeg: 15-25 min

Muna-peekon muffinivormis

8 M-suurus muna
1 pakk õhukest peekonit (nt Rakvere Ameerikapärane peekon)
soola
pipart

Tükelda peekon väikesteks tükkideks ning prae pannil läbi. Õlita muffinivormid või kasuta pabervorme. Löö igasse muffiniauku üks muna. Tee munakollased õrnalt kahvliga katki. Täiesti segunema need ei pea. Puista peale tibake soola ja pipart ning sega veel paar korda. Jaga praetud peekonitükid muffiniaukude vahel ära. Need võivad olla ka täiesti ääretasa täis, kuna see segu ei kerki.
Küpseta 200C juures kuni 25 minutit, et munad oleksid täiesti läbiküpsenud. Kellele maitseb vedelam muna, siis 15 minutist ka piisab.