Päevamenüü: 28. september

Tahes tahtata pean välja tooma selle vana klišee "Septembrikuus kõik on uus.."
Mul on uus töökoht. Uus rutiin. Kõik on pidevas muutumises.
Hetkel võiks öelda, et mul on aega rohkem kui eelmistel aastatel. Samas tööpäevad on pikad, kuna mul on vaja tund aega linnast välja sõita, et üldsegi tööle jõuda. Kuid kaks korda nädalas pole see eriti katastroofiline.
Aga päevamenüüst rääkides.

Minu hommik algab kell 06.00, kus ma joon kiiresti ühe rohelise tee, sätin asjad valmis ning enne 7 pean juba liikvel olema. Niisiis katsun ma eelmisel hommikul, kui mul on vaba päev, rohkem hommikusööki valmis teha.

Ahjuomlett singi ja juustuga, ühel on peal ka küüslaugupekki. Ning üks korralik rasvakohv ka, et enne kojutulekut kõht üldsegi tühjaks ei läheks.


Seekord mul ei õnnestunud õhtuni ära oodata, pidin hiliseks lõunaks ikka peotäie mandleid ära sööma. 


Õhtusöök jäi mul seekord kell poole 5 kanti. Puljongile panin juurde võid, kookosrasva ja tilli. Kõrvale sõin veel ühe ahjuomletitüki.