Juustune sibulasupp

Ma mäletan, kui ma esimest korda sibulasuppi tegin, siis ma olin köögimaailmas täiesti roheline. Praadisin paar minutit sibulaid ja viskasid suppi sisse. Polnud just mingi maitseelamus, pigem lahja lurr.

Siis oli periood, kus ma tegin seda selle õige retseptiga, kus oli sees ka valge vein ja saiatükid. See oli ka väga hea, kuna mingi krõmps asi sobib sinna kõrvale väga hästi. Ma ei ole kindel, kas oopsie mängiks selle rolli välja, aga mõni süsivesikutevaene leib/sai vast küll. Samas toiteväärtuselt ei ole see oluline, ainult maitse. Maitsest rääkides, nagu ma retseptiski ütlen, võib kasutada oreganot või Prantsusepärast ürdisegu. Eriti koduse maitse annab nende asemel peeneks hakitud petersell või naat.

Igatahes selle retsepti järgi teges tuleb hästi rammus sibulasupp, mida palju süüa ei jõua. Täidab kõhtu ikka korralikult.

Tegu pole ka range LCHF roaga, aga samas ka mitte päris liberaalsega. Selline vahepealne, tasub silmas pidada ülejäänud päeva süsivesikukoguseis.

Ja süsivesikuid on sibulas 6g/100g kohta

Kogus: 2le
Valmimisaeg: 45 min

Sibulasupp

3-4 keskmist sibulat
0,5l puljongit
100g riivjuustu
30-40 g võid
soola, pipart
Prantsusepärast ürdisegu või oreganot.

Viiluta sibulad. Jäta pigem suuremad tükid, päris peenikeseks hakituna ei ole nii hea.
Kuumuta paksupõhjalises potis või ja hauta sibulaid umbes pool tundi, kuni need on pruunakas- kuldsed. Vahepeal võib võid juurde ka lisada. Kalla üle puljongiga ning lase viis minutit podiseda. Maitsesta soola- pipraga.
Kalla supp väikestesse ahjunõudsesse (või kui pott kuuma kannatab, siis võib otse sellega ka panna). Raputa üle juustuga ning lase ülemisel siinil grillrežiimil max 5 minutit juustul krõbedaks muutuda.