Kiire brokolipüreesupp kookospiimaga

Ning vaid kahe koostisosaga!
Suurepärane kevadine turgutaja ning üllatavalt lihtne supp. Kui ma populistlik oleks, siis lisaks isegi, et "detox", aga jätame selle välja :) Ma panin natuke maitserohelist ka (sibulad kapis ajavad võrseid), aga näiteks naat ja võilillelehed sobiksid ka siia ülimalt hästi.

Kookospiima olen ma ikka endale koju sooduspakkumiste ajal varunud (nii 4-5tk ostan korraga). Ikkagi ju konserv ja seisab hästi. Brokolit ikka satub ka sügavkülma üsna tihti. Muidugi värskega on see kõige parem, aga kui näiteks hommikul külmutatud brokoli sulama panna, siis õhtul läheb söögitegemine ikka harjumatult kiiresti.

Küüslaugu võib ka ära jätta, kellele see ei meeldi. Minu jaoks on aga küüslauk ja brokoli täiesti lahutamatud.

TKA andmetel peaks brokolis süsivesikuid olema 2g/100g kohta
Kookospiima puhul oleneb brändist, jäävad sinna 1,5-3g/100g piiresse


Valmimisaeg: 10-15 min
Kogus: kahele

Kiire brokoli-kookospiima püreesupp

400g kookospiima
400g brokolit (või üks pea)
üks küüslauguküüs
2 sl võid
soola, pipart

Kalla kookospiim ja tükkideks lõigatud brokoli potti, lisa võid. Kui see keema tõuseb, siis alanda natuke kuumust ja lase viis minutit keeda. Vahepeal haki küüslauk. Kui brokoli on pehme, tõsta tulelt, lisa küüslauk ning püreesta ettevaatlikult (kuum on!) Maitsesta soola ja pipraga parajaks ning võib tagasi tulele tõsta üheks minutiks.