Singirullid juustu-küüslaugu täidisega

Singirullide hullus oli mul juba lapsest saadik ja seni maale pole see vaibunud. Minu sünnipäevalaual on need alati olemas ning alati söön mina pool ära ;) Varem oli see probleem, enam aga mitte. Osati ma seepärast LCHF peale olen jäänudki, et singirulle võib süüa :D
Mul on mitmeid häid singriullitäidise retsepte jagada, aga ma otsustasin alata sellest kõige klassikalisemast (ja minu meelest ka parimast)
Viilutatud Viru sinki saan mina Selverist. Teevad lahtises letis väga head tööd, peab ainult küsima.  Erinevalt ühest kaupluseketist, kellel ei ole lubatud seda kileümbrist ära võtta ning viilutab pakse viile. Letis viilutatud sink on ka odavam kui pakendis eelnevalt viilutatud.
Küüslaugu kogust tuleb reguleerida vastavalt maitsele. Neli Hiina küüslauguküünt võivad üsna õrna maitse jätta, samal ajal kui neli Eesti küüslauku võib selle mõnele talumatult kangeks teha.


Kogus: 45-50 tk
Valmimisaeg: 30 min

Klassikalised singirullid

450g viilutatud Viru sinki
250g riivitud juustu
3-4 küüslauguküünt
Hellmansi majoneesi

Sega kokku riivitud juust, pressitud või peeneks hakitud küüslauk ning majonees. Täidis ei tohiks olla vedel, pigem peab majoneesi nii palju panema, et katab juustu korralikult ära ja moodustab tugeva segu.
Iga singirulliotsa peale läheb u 1tl täidist. Keera rulli. Et paremini hoiaks, siis enne päris kokku keeramist tee pealejääv singirulliots ka täidisega õrnalt kokku.